Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja e-trgovine

Ovi Opći uvjeti poslovanja („Uvjeti”) tvrtke ČistéDřevo s.r.o., sa sjedištem na adresi Na Zámostí 757, 735 43 Albrechtice, MB: 05031711, upisane u Registar poslovnih subjekata pod referentnim brojem odjeljak C, broj 65994 koji vodi Županijski sud u Ostravi, e -mail [email protected], adresa poslovnice Těšínská 1529, 739 34 Šenov u Ostravy („mi” ili „prodavatelj”) regulirani su u skladu sa čl. 1751 stavak 1 Zakona br. 89/2012 Zbirke zakona, Građanskog zakonika, s izmjenama i dopunama („Građanski zakonik”) međusobna prava i obveze Vas, kao kupaca, i nas, kao prodavatelja, proizašlih u vezi s kupoprodajnim ugovorom ili na temelju kupoprodajnog ugovora („Ugovor”) sklopljenog putem e-trgovine na web-stranici www.atmowood.hr.

Sve informacije o obradi Vaših osobnih podataka nalaze se u Načelima za obradu osobnih podataka. 

Odredbe ovih Uvjeta sastavni su dio Ugovora. Ugovor i Uvjeti sastavljeni su na hrvatskom jeziku. Možemo jednostrano promijeniti ili dopuniti tekst Uvjeta. Ova odredba ne utječe na prava i obveze nastale tijekom razdoblja važenja prethodne inačice Uvjeta.

Kao što vjerojatno znate, prvenstveno komuniciramo na daljinu. Stoga se i za naš Ugovor koriste sredstva daljinske komunikacije koja nam omogućuju postizanje dogovora bez istovremenog, našeg i vašeg, fizičkog prisustva, te se Ugovor sklapa na daljinu u okruženju e-trgovine, putem sučelja web-stranice („web sučelje e-trgovine”).

Ako bilo koji dio Uvjeta i odredbi nije sukladan s našim zajedničkim dogovorom tijekom procesa Vaše kupovine u našoj e-trgovini, on će imati prednost nad Uvjetima.

  1. NEKE DEFINICIJE
    • Cijena je financijski iznos koji ćete platiti za robu;
    • Cijena dostave je financijski iznos koji ćete platiti za isporuku robe, uključujući i cijenu za njezino pakiranje;
    • Ukupna cijena je zbroj cijene i cijene za dostavu;
    • PDV je porez na dodanu vrijednost prema važećim zakonskim propisima;
    • Faktura je porezna isprava izdana sukladno sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost na ukupnu cijenu;
    • Narudžba je Vaš obvezujući prijedlog za sklapanje Ugovora o kupoprodaji robe s nama;
    • Korisnički račun je račun koji se uspostavlja na temelju podataka koje ste dostavili, a koji omogućuje pohranu unesenih podataka i pohranu povijesti naručene robe i sklopljenih ugovora;
    • Vi ste osoba koja kupuje u našoj e-trgovini, a prema zakonu se naziva kupac;
    • Roba je sve što možete kupiti u e-trgovini.

  2. OPĆE ODREDBE I UPUTE
    • Kupovina robe moguća je isključivo putem web -sučelja e-trgovine.
    • Prilikom kupovine robe Vaša je dužnost da svi podatci koje nam date budu točni i istiniti. Stoga ćemo informacije koje ste nam pružili u narudžbi smatrati točnima i istinitima.
    • U našoj e-trgovini omogućujemo i pristup ocjeni robe od strane drugih potrošača. Osiguravamo i provjeravamo vjerodostojnost ovih recenzija tako što ih povezujemo s konkretnim narudžbama. Za svaku recenziju u internom sustavu vidimo i povezani ID narudžbe, te tako možemo provjeriti i dokazati da recenzija dolazi od stvarnog potrošača.

  3. SKLAPANJE UGOVORA
    • S nama je moguće sklopiti ugovor samo na hrvatskom jeziku.
    • Ugovor se sklapa na daljinu putem e-trgovine, s tim da troškove korištenja sredstava za daljinsku komunikaciju snosite sami. Međutim, ovi troškovi se ni u kakvom smislu ne razlikuju od osnovne pristojbe koju plaćate za korištenje spomenutih sredstava (tj. prije svega za pristup internetu), tako da ne morate očekivati ​​nikakve dodatne troškove koje bismo naplatili izvan ukupne cijene. Slanjem narudžbe pristajete na korištenje sredstava za daljinsku komunikaciju.
    • Za sklapanje Ugovora potrebno je napraviti narudžbu u e-trgovini. Ovaj prijedlog mora imati sljedeće podatke:
      1. Podatci o kupljenoj robi (u e-trgovini robu za koju ste zainteresirani označavate tipkom „Dodati u košaricu”);
      2. Informacije o cijeni, cijeni za dostavu, načinu plaćanja ukupne cijene i traženom načinu dostave za robu; ovi podatci bit će uneseni u sklopu pravljenja narudžbe unutar korisničkog okruženja e-trgovine, dok će se podatci o cijeni, cijeni za dostavu i ukupnoj cijeni unijeti automatski na temelju odabrane robe, metode isporuke i plaćanja;
      3. Vaši identifikacijski i kontakt podaci koji se koriste za isporuku robe, prije svega ime, prezime, adresa za dostavu, broj telefona i e-mail adresa.
    • Tijekom izrade narudžbe, te sve do njezina završetka možete mijenjati i provjeravati podatke. Nakon izvršene provjere tipkom „Narudžba s obvezom plaćanja” narudžbu završavate. Međutim, prije pritiska na tipku morate potvrditi da ste upoznati i suglasni s ovim Uvjetima, u protivnom neće biti moguće završiti narudžbu. Za potvrdu i suglasnost koristi se polje za oznaku. Nakon pritiska na tipku „Narudžba s obvezom plaćanja”, svi ispunjeni podatci bit će poslani izravno nama.
    • Vašu narudžbu ćemo potvrditi u najkraćem mogućem roku nakon što ju zaprimimo i to porukom poslanom na Vašu e-mail adresu navedenu u narudžbi. U potvrdi će biti sažetak narudžbe i ovi Uvjeti u obliku privitka uz e-mail. Uvjeti u tekstu valjanom ​​na dan narudžbe tj. u inačici priloženoj kao privitak potvrdne e-mail poruke, jesu sastavni dio Ugovora. Potvrdom narudžbe između nas i Vas sklopljen je Ugovor.
    • Može doći i do situacija kada nećemo imati mogućnost potvrditi narudžbu. To su prije svega situacije kada roba nije dostupna ili slučajevi kada naručite veći broj komada robe od onog koji dopuštamo. Međutim, uvijek ćemo Vam unaprijed dati informaciju o maksimalnom broju komada robe unutar e-trgovine, te Vas u tom smislu ne čeka iznenađenje. U slučaju da iz nekog razloga ne možemo potvrditi narudžbu, kontaktirat ćemo Vas i poslati ponudu za sklapanje Ugovora u izmijenjenom obliku u odnosu na samu narudžbu. U ovakvom slučaju, Ugovor je sklopljen onog trenutka kada našu ponudu i potvrdite.
    • U slučaju da je u e-trgovini ili u narudžbi navedena očito netočna cijena, nismo Vam dužni isporučiti robu po navedenoj cijeni, čak i ako ste zaprimili potvrdu o narudžbi, te tako sklopili Ugovor. U ovoj situaciji odmah ćemo Vam se javiti i poslati ponudu za sklapanje novog Ugovora u izmijenjenom obliku u odnosu na narudžbu. U ovakvom slučaju, novi Ugovor je sklopljen u trenutku kada potvrdite našu ponudu. Očitom pogreškom u cijeni smatra se npr. situacija kada cijena ne odgovara cijeni koja je uobičajena i kod drugih prodavatelja, ili nedostaje, ili joj nedostaje brojka.
    • U slučaju sklapanja Ugovora dužni ste platiti ukupnu cijenu.
    • Ako ste otvorili korisnički račun, možete napraviti narudžbu i putem njega. Međutim, i u tom slučaju dužni ste provjeriti točnost, istinitost i potpunost unaprijed unesenih podataka. Način pravljenja narudžbe isti je kao i u slučaju kupca bez korisničkog računa, no prednost je u tome što ne morate ponovno ispunjavati svoje identifikacijske podatke.
    • U nekim slučajevima omogućujemo korištenje popusta za kupovinu robe. Za popust, potrebno je ispuniti podatke o tom popustu u unaprijed određenom polju u sklopu prijedloga za narudžbu. Ako to učinite, roba će Vam biti ponuđena uz popust.

  4. KORISNIČKI RAČUN
    • Na temelju svoje registracije u e-trgovini možete pristupiti svom korisničkom računu.
    • Prilikom registracije korisničkog računa obvezni ste unijeti sve podatke točno i istinito, te ih ažurirati u slučaju promjene.
    • Pristup korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i zaporkom. Vaša je dužnost čuvati tajnu u vezi s ovim pristupnim šiframa i nikome ne dati ove podatke. U slučaju njihove zlouporabe, ne snosimo nikakvu odgovornost.
    • Korisnički račun je osobni, te stoga niste ovlašteni trećim osobama dopustiti njegovo korištenje.
    • Možemo poništiti Vaš korisnički račun, posebno ako ga ne koristite dulje od godinu dana ili ako prekršite svoje obveze prema Ugovoru.
    • Korisnički račun može biti nedostupan kontinuirano, posebice kada je potrebno održavanje hardvera i softvera.

  5. CIJENE I UVJETI PLAĆANJA, ZADRŽAVANJE PRAVA VLASNIŠTVA
    • Cijena je uvijek navedena unutar e-trgovine, u prijedlogu narudžbe i, naravno, u Ugovoru. U slučaju neslaganja između cijene navedene za robu unutar e-trgovine i cijene navedene u prijedlogu narudžbe, primjenjuje se cijena navedena u prijedlogu narudžbe, koja će uvijek biti identična onoj u Ugovoru. U sklopu prijedloga narudžbe navedena je i cijena za dostavu, odnosno uvjeti pod kojima je dostava besplatna.
    • Ukupna cijena iskazana je s PDV-om, uključujući sve pristojbe utvrđene zakonom.
    • Od Vas ćemo potraživati uplatu ukupne cijene nakon sklapanja Ugovora i prije predaje robe. Možete platiti ukupnu cijenu na sljedeći način:
      1. Bankovni transfer. Poslat ćemo Vam podatke za plaćanje kao dio potvrde narudžbe. U slučaju plaćanja putem bankovnog transfera, rok dospijeća je 7 dana.
      2. Karticom online. U ovom slučaju plaćanje se vrši putem platnog sustava za autorizaciju GoPay, a plaćanje je regulirano uvjetima ovog sustava koji se nalaze na: www.gopay.com. U slučaju plaćanja karticom online, rok dospijeća je 7 dana.
      3. Plaćanje pouzećem. U ovom slučaju, plaćanje će se izvršiti po isporuci robe, a ne po slanju robe. U slučaju plaćanja pouzećem, ukupna cijena plaća se po primitku robe.
      4. U gotovini prilikom osobnog preuzimanja. Robu možete platiti u gotovini ako je preuzmete u našoj poslovnici. U slučaju plaćanja u gotovini prilikom osobnog preuzimanja, ukupna cijena plaća se po primitku robe.
    • Račun će biti izdan u elektroničkom obliku nakon uplate ukupne cijene i bit će poslan na Vašu e-mail adresu. Faktura će biti fizički priložena uz robu i dostupna u korisničkom računu.
    • Vlasništvo nad robom prenosi se na Vas tek nakon što platite ukupnu cijenu i preuzmete robu. U slučaju plaćanja bankovnim transferom, ukupna cijena je pokrivena uplatom na naš račun, dok je u ostalim slučajevima pokrivena u trenutku obavljanja uplate.

  6. DOSTAVA ROBE, PRIJENOS RIZIKA OD ŠTETE NA IMOVINI
    • Roba će Vam biti isporučena na način koji odaberete, s tim da možete birati međusljedećim mogućnostima:
      1. Osobno preuzimanje u našoj poslovnici navedenoj u popisu poslovnica;
      2. Osobno preuzimanje na dostavnim mjestima Hrvatske pošte, Overseas Expressa;
      3. Dostava preko prijevoznika GLS, Hrvatska Pošta;
    • Robu je moguće isporučiti samo unutar Hrvatske.
    • Vrijeme isporuke robe uvijek ovisi o njezinoj dostupnosti i odabranom načinu dostave i plaćanja. Očekivano vrijeme isporuke robe bit će vam priopćeno u potvrdi narudžbe. Vrijeme navedeno u ovim Uvjetima je samo okvirno i može se razlikovati od stvarnog vremena isporuke. U slučaju osobnog preuzimanja u poslovnici, uvijek ćemo Vas putem e-maila obavijestiti o mogućnosti preuzimanja robe.
    • Nakon preuzimanja robe od prijevoznika, Vaša je dužnost provjeriti cjelovitost pakiranja te, u slučaju bilo kakvih nedostataka, o tome odmah obavijestiti prijevoznika i nas. U slučaju da postoji nedostatak na pakiranju koji ukazuje na neovlašteno rukovanje i otvaranje pošiljke, ne morate preuzeti robu od prijevoznika.
    • U slučaju kršenja obveze preuzimanja robe, osim u slučajevima iz čl. 4 Uvjeta, to ne znači kršenje obveze isporuke robe s naše strane. Istodobno, činjenica da robu niste preuzeli nije raskid Ugovora između nas i Vas. U ovom slučaju, imamo pravo raskinuti Ugovor zbog Vašeg suštinskog kršenja Ugovora. Ako odlučimo raskinuti Ugovor, odluka stupa na snagu na dan kada Vam raskid dostavimo. Raskid Ugovora ne utječe na pravo na uplatu cijene za dostavu, niti na pravo na naknadu štete, ako je nastala.
    • Ako se, iz razloga koji nastanu s Vaše strane, roba isporučuje iz više pokušaja ili na način drugačiji od dogovorenog u Ugovoru, dužni ste nadoknaditi nam troškove koji su nastali ovom ponovljenom isporukom. Podatke o plaćanju ovih troškova poslat ćemo Vam na e-mail adresu navedenu u Ugovoru, a rok dospijeća je 14 dana od dana dostave e-maila.
    • Rizik od štete na robi prelazi na Vas u trenutku preuzimanja. U slučaju da robu ne preuzmete, osim u slučajevima prema čl. 4 Uvjeta, rizik od štete na robi prelazi na Vas u trenutku kada ste je imali priliku preuzeti, ali do preuzimanja nije došlo iz razloga na Vašoj strani. Prijenos rizika od štete na robi znači da od ovog trenutka sve posljedice povezane s gubitkom, uništenjem, oštećenjem ili bilo kakvim umanjenjem vrijednosti robe snosite Vi.
    • U slučaju da roba u e-trgovini nije navedena kao dostupna i samo je okvirno navedeno vrijeme kada će ponovno postati dostupna, obavijestit ćemo Vas u slučaju:
      1. izvanrednog prekida proizvodnje robe, pri čemu ćemo Vas uvijek obavijestiti o novom očekivanom terminu dostupnosti ili predati informaciju da isporuka robe nije moguća;
      2. kašnjenja u isporuci robe od našeg dobavljača, uz obavijest o novom očekivanom vremenu isporuke.
  1. PRAVA NA TEMELJU NEDOSTATKA U REALIZACIJI UGOVORA
    • U trenutku prijenosa rizika od štete na robi prema čl. 7 Uvjeta jamčimo da roba nema nedostataka, prije svega da roba:
      1. odgovara ugovorenom opisu, vrsti i količini te kvaliteti, funkcionalnosti, kompatibilnosti, interoperabilnosti i drugim ugovorenim svojstvima;
      2. prikladna je za svrhu za koju je tražite i s kojom smo suglasni;
      3. isporučuje se s dogovorenim priborom i uputama za uporabu, uključujući upute za sastavljanje ili ugradnju;
      4. prikladna je za svrhu za koju se roba ove vrste obično koristi;
      5. količina, kvaliteta i druga svojstva, uključujući trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost odgovaraju uobičajenim svojstvima robe iste vrste koje razumno možete očekivati, uzimajući u obzir i javne izjave koje smo dali mi ili druga osoba u istom ugovornom lancu, prije svega oglašavanjem ili oznakom;
      6. isporučuje se s priborom, uključujući ambalažu, upute za sastavljanje i ostale upute za uporabu koje možete razumno očekivati; i
      7. odgovara kvaliteti ili izvedbi uzorka ili predloška koji Vam je dostavljen prije sklapanja Ugovora.
    • Prava i obveze u vezi s pravima utemeljenim na nedostatku u realizaciji Ugovora, uređena su odgovarajućim opće obvezujućim pravnim propisima (osobito odredbama čl. 2099 do 2117 i čl. 2161 do 2174b Građanskog zakonika i Zakona br. 634/1992 Zbirke zakona o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama).
    • U slučaju da roba ima nedostatak, odnosno ako je ispunjen neki od uvjeta prema čl. 1, možete nas obavijestiti o takvom nedostatku i ostvariti svoja prava na temelju nepotpune realizacije Ugovora (tj. reklamirati robu) slanjem e-maila ili pisma na naše adrese navedene u našim identifikacijskim podatcima. Za reklamaciju možete koristiti i uzorak obrasca koji dobivate od nas, što je Dodatak br. 1 Uvjeta. U ostvarivanju prava na temelju nedostatka u realizaciji Ugovora, morate odabrati način na koji nedostatak želite riješiti, s tim da odabrani način ne možete naknadno promijeniti bez naše suglasnosti. Riješit ćemo zahtjev u skladu s pravom koje ste ostvarili na temelju nedostataka u realizaciji.
    • Ako roba ima nedostatke, imate sljedeća prava:
      1. otklanjanje nedostatka isporukom nove robe bez nedostatka ili isporukom dijela robe koji nedostaje; ili
      2. otklanjanje nedostatka popravkom robe,

osim ako je odabrani način otklanjanja nedostatka nemoguć ili nerazmjerno skup u odnosu na drugi način, što će se procijeniti prije svega s obzirom na važnost nedostatka, vrijednost koju bi roba imala bez nedostatka, te može li se nedostatak ukloniti drugom metodom bez značajnih poteškoća za vas.

  • Imamo pravo odbiti otklanjanje nedostatka ako je to nemoguće ili nerazumno skupo, posebno s obzirom na značaj nedostatka i vrijednost koju bi roba imala bez nedostatka.
  • Imate pravo i na:
    1. razuman popust na iznos cijene; ili
    2. raskid Ugovora,

ako:

  1. odbijemo otkloniti nedostatak ili ga ne otklonimo u skladu sa zakonskim propisima;
  2. nedostatak se iznova javlja,
  3. nedostatak je materijalna povreda Ugovora; ili
  4. jasno je iz naše izjave ili na temelju okolnosti da nedostatak neće biti otklonjen u razumnom roku ili bez značajnih poteškoća za Vas.
  • Pravo na raskid Ugovora ne vrijedi ako je nedostatak na robi beznačajan.
  • U slučaju da ste sami uzrokovali nedostatak na robi, nemate prava na temelju nedostatka u realizaciji Ugovora.
  • Nedostatak na robi nije istrošenost robe uzrokovana njezinom uobičajenom uporabom ili, u slučaju rabljene robe, istrošenost koja odgovara opsegu njezine prethodne uporabe.
  • Prilikom reklamacije izdajemo Vam pisanu potvrdu u kojoj će biti navedeno:
    1. datum kada ste robu reklamirali;
    2. koji je sadržaj reklamacije;
    3. koji način rješavanja zahtjeva želite;
    4. Vaši kontakt podatci u svrhu pružanja informacija o rješavanju reklamacije.
  • Ukoliko ne dogovorimo dulji rok, u roku od 30 dana od primitka reklamacije, otklonit ćemo nedostatke te Vam na navedene kontakt podatke dati informacije o načinu rješavanja reklamacije. Ako ovo razdoblje prođe bez rješenja, možete zahtijevati raskid Ugovora ili razuman popust.
  • O načinu rješenja reklamacije obavijestit ćemo Vas putem e-maila te ćemo Vam izdati potvrdu o datumu i načinu rješavanja reklamacije. Ako je reklamacija opravdana, imate pravo na naknadu nastalih troškova. Ove troškove morate dokazati, npr. računima ili potvrdama o iznosu za prijevoz. U slučaju da je nedostatak otklonjen isporukom nove robe, Vaša je dužnost vratiti nam originalnu robu, s tim da troškove povrata snosimo sami.
  • Ako ste poduzetnik, Vaša je dužnost prijaviti i reklamirati nedostatak bez nepotrebnog odgađanja od dana nakon kojeg ste ga mogli otkriti, ali najkasnije u roku od tri dana od primitka robe.
  • Ako ste potrošač, možete potraživati prava na temelju nedostatka u realizaciji u slučaju nedostatka koji se pojavio na robi široke potrošnje u roku od 24 mjeseca od primitka robe.
  1. RASKID UGOVORA
    • Do raskida Ugovora, tj. do prestanka ugovornog odnosa između nas i Vas od njegovog početka, može doći zbog razloga i načina navedenih u ovom članku, ili u drugim odredbama Uvjeta, u kojima je mogućnost raskida izričito navedena.
    • Ukoliko ste potrošač, odnosno osoba koja kupuje robu izvan okvira svoje poslovne djelatnosti, sukladno s odredbom čl. 1829 Građanskog zakonika imate pravo raskinuti Ugovor bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana sklapanja Ugovora, ili ako se radi o kupovini robe, u roku od četrnaest dana od preuzimanja robe. Ako smo sklopili Ugovor čiji je predmet više komada robe ili isporuka više dijelova robe, ovaj rok započinje tek onim danom kada je isporučen posljednji komad ili dio robe, a u slučaju da smo sklopili Ugovor na temelju kojeg ćemo Vam robu isporučivati ​​redovito i ponovno, počinje teći od dana dostavljene prve isporuke.
    • Možete raskinuti Ugovor na bilo koji dokaziv način (osobito slanjem e-maila ili pisma na naše adrese navedene u našim identifikacijskim podacima). Za raskid možete upotrijebiti i uzorak obrasca koji ste dobili od nas, a koji je Dodatak br. 2 Uvjeta.
    • Međutim, čak ni kao potrošač ne možete raskinuti Ugovor u slučajevima kada je predmet Ugovora realizacija navedena u čl. 1837 Građanskog zakonika.
    • Rok za raskid prema čl. 2 Uvjeta se smatra ispunjenim ako nam tijekom trajanja Ugovora pošaljete obavijest da Ugovor raskidate.
    • U slučaju raskida Ugovora prema čl. 2 Uvjeta dužni ste nam poslati robu u roku od 14 dana od raskida i snositi troškove povezane s povratom robe nama. S druge strane, imate pravo na povrat cijene za prijevoz, ali samo u iznosu koji odgovara najjeftinijem načinu dostave za robu koji smo ponudili za dostavu robe. I u slučaju raskida zbog kršenja sklopljenog Ugovora, plaćamo troškove povezane s povratom robe nama, ali ponovno samo do iznosa cijene za dostavu koja odgovara najjeftinijem ponuđenom načinu dostave za robu, koji smo u trenutku dostave robe imali u ponudi.
    • U slučaju raskida Ugovora, cijena će Vam biti vraćena u roku od 14 dana od dana stupanja na snagu rješenja o raskidu i to na račun s kojeg je bila uplaćena, odnosno na račun odabran za slučaj raskida Ugovora. Međutim, iznos neće biti vraćen sve dok ne zaprimimo robu ili dok nam ne dokažete da nam je ona poslana. Molimo da nam robu vratite čistu, i ako je moguće u originalnoj ambalaži.
    • U slučaju raskida Ugovora prema čl. 2 Uvjeta snosite odgovornost za umanjenu vrijednost robe do koje je došlo kao rezultat rukovanja tom robom na način drugačiji od potrebnog radi upoznavanja s prirodom, svojstvima i funkcionalnošću robe, tj. na način na koji biste se upoznali s robom u klasičnoj prodavaonici. U slučaju da Vam još nismo vratili uplaćeni iznos, naše je pravo naplatiti potraživanje troškova od Vašeg potraživanja za povrat uplaćenog iznosa.
    • Imamo pravo raskinuti Ugovor u svakom trenutku prije nego što Vam isporučimo robu, ako postoje objektivni razlozi zbog kojih nije moguće isporučiti robu (prije svega razlozi trećih strana ili razlozi temeljeni na prirodi robe), čak i prije isteka roka navedenog u čl. 1 Uvjeta. Ugovor možemo raskinuti i ako je očito da ste namjerno dali netočne podatke u narudžbi. U slučaju da robu kupujete u okviru svoje djelatnosti, odnosno kao poduzetnik, imamo pravo raskinuti Ugovor u svakom trenutku, čak i bez navođenja razloga.

  2. RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
    • U odnosu na kupca, nismo vezani nikakvim kodeksima ponašanja u smislu čl. 1826 stavak 1 točka e) Građanskog zakonika.
    • Prigovore potrošača rješavamo putem elektroničke adrese [email protected]. Obavijest o rješavanju prigovora poslat ćemo na e-mail adresu kupca.
    • Za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova proizašlih iz Ugovora nadležna je Češka trgovačka inspekcija, sa sjedištem na adresi Štěpánská 796/44, 110 00 Prag 1, MB: 000 20 869, internetska adresa: http://www.coi.cz. Za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca koji je potrošač iz kupoprodajnog ugovora sklopljenog elektroničkim putem može se koristiti platforma za online rješavanje sporova na internetskoj adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr .
    • Europski potrošački centar Češka Republika, sa sjedištem Štěpánská 796/44, 110 00 Prag 1, internetska adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontakt mjesto prema Uredbi (EU) br. 524/2013 Europskog Parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ (Uredba o online rješavanju potrošačkih sporova).

  3. ZAVRŠNE ODREDBE
    • Ako naš i Vaš pravni odnos sadrži međunarodni element (na primjer, poslat ćemo robu izvan teritorija Češke Republike), odnos će uvijek biti reguliran pravom Češke Republike. Međutim, ako ste potrošači, ovaj Ugovor ne utječe na Vaša prava koja proizlaze iz zakonskih propisa.
    • Svu prepisku s Vama dostavljat ćemo elektroničkom poštom. Naša e-mail adresa navedena je u našim identifikacijskim podatcima. Prepisku ćemo dostavljati na Vašu e-mail adresu navedenu u Ugovoru, u korisnički račun ili na adresu s koje ste nam se javili.
    • Ugovor se može promijeniti samo na temelju našeg pisanog dogovora. Međutim, mi imamo pravo mijenjati i dopunjavati ove Uvjete. Ova promjena neće utjecati na već sklopljene Ugovore, već samo na one sklopljene nakon datuma stupanja na snagu ove izmjene. O promjeni ćemo Vas obavijestiti samo ako ste otvorili korisnički račun (kako biste, u slučaju da naručujete novu robu, imali ovu informaciju, ali promjenom ne ostvarujete pravo na raskid budući da nemamo sklopljeni Ugovor koji može biti raskinut), ili Vam, na temelju Ugovora, trebamo redovito i ponovno isporučivati ​​robu. Informaciju o promjeni ćemo poslati na Vašu e-mail adresu najmanje 14 dana prije nego što promjena stupi na snagu. Ukoliko u roku od 14 dana od slanja obavijesti o promjeni, od Vas ne zaprimimo raskid sklopljenog Ugovora o redovitim i ponovnim isporukama robe, novi uvjeti postaju dio našeg Ugovora i primjenjivat će se na sljedeću isporuku robe čija je realizacija nakon stupanja na snagu ove promjene. U slučaju raskida s Vaše strane, rok za raskid je 30 dana.
    • U slučaju više sile ili događaja koji se ne mogu predvidjeti (prirodna katastrofa, pandemija, pogonski zastoji, prekidi rada kooperanata, itd.), ne odgovaramo za štetu nastalu kao posljedica ili je u vezi sa slučajevima više sile, te ako stanje više sile traje dulje od 10 dana, mi i Vi imamo pravo raskinuti Ugovor.
    • U Prilogu Uvjeta nalazi se ogledni primjerak obrasca za reklamaciju i obrasca za raskid Ugovora.
    • Ugovor, uključujući Uvjete poslovanja, arhiviran je u elektroničkom obliku kod nas, ali Vama nije dostupan. Ipak, uvijek ćete putem e-maila primiti ove Uvjete i potvrdu narudžbe s njezinim sažetkom, te ćete uvijek imati pristup Ugovoru čak i bez naše suradnje. Preporučujemo da uvijek spremite potvrdu narudžbe i Uvjete.
    • Ovi Uvjeti stupaju na snagu 1. 1. 2024.

 

PRILOG br.1 - OBRAZAC ZA REKLAMACIJU

Primatelj:

Podnošenje reklamacije

Datum sklapanja Ugovora:

 

Ime i prezime:

 

Adresa:

 

E-mail adresa:

 

Reklamirana roba:

 

Opis nedostataka na robi:

 

Predloženi način za rješavanje reklamacije:

 

Ujedno tražim izdavanje potvrde o podnošenju reklamacije u kojoj će biti navedeno kada sam podnio reklamaciju, koji je sadržaj reklamacije, koji način rješavanja reklamacije tražim, te unos svojih kontakt podataka u svrhu pružanja informacija o rješavanju reklamacije.

Datum:

Potpis:

 

PRILOG BR.2 - OBRAZAC ZA RASKID UGOVORA

Primatelj:

Ovime izjavljujem da raskidam Ugovor:

Datum sklapanja Ugovora:

 

Ime i prezime:

 

Adresa:

 

E-mail adresa:

 

Specifikacija robe obuhvaćene Ugovorom:

 

Način povrata zaprimljenih sredstava ili navođenje broja bankovnog računa:

 

Ako je kupac potrošač, ima pravo, ako je robu naručio putem e-trgovine ČistéDřevo s.r.o. („tvrtka”) ili drugog sredstva za daljinsku komunikaciju, osim u slučajevima navedenim u čl. 1837 Zakona br. 89/2012 Zbirke zakona, Građanskog zakonika, s izmjenama i dopunama, raskinuti već sklopljeni kupoprodajni ugovor u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora, ili ako se radi o kupovini robe, onda u roku od četrnaest dana od njezina preuzimanja. Ako smo sklopili Ugovor čiji je predmet više komada robe ili isporuka više dijelova robe, ovaj rok započinje tek onim danom isporuke posljednjeg komada ili dijela robe, a u slučaju sklapanja Ugovora na temelju kojeg ćemo robu isporučivati ​​redovito i ponovno, počinje teći od dana dostavljene prve isporuke.

Kupac će o ovom raskidu obavijestiti tvrtku pisanim putem na adresu poslovnice tvrtke ili elektroničkim putem na e-mail naveden na oglednom primjerku obrasca.

Ako kupac potrošač raskine kupoprodajni ugovor, dužan je bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od raskida kupoprodajnog ugovora, tvrtki poslati ili predati robu koju je od nje zaprimio.

Ukoliko kupac potrošač, raskine kupoprodajni ugovor, tvrtka će mu bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od raskida kupoprodajnog ugovora, na isti način na koji ih je na temelju kupoprodajnog ugovora od njega i zaprimila, vratiti sva novčana sredstva (kupoprodajnu cijenu isporučene robe), uključujući i troškove dostave. Ukoliko je kupac odabrao drugačiji način dostave robe od onog najjeftinijeg koji nudi tvrtka, ona će kupcu nadoknaditi troškove za dostavu robe samo u iznosu koji odgovara najjeftinijem načinu za dostavu robe. Tvrtka nije dužna kupcu vratiti zaprimljena sredstva sve dok roba ne bude vraćena ili ne prije nego što kupac dokaže da je robu poslao tvrtki.

Datum:

Potpis: